bitok

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » bitok » Пардон » Поняття культура історія культурології навчальні матеріали для студе


Поняття культура історія культурології навчальні матеріали для студе

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

У ряді вищезгаданих робіт р зиммель. висвітлює питання про подвійності тлумачення поняття. культура він розрізняє об'єктивну культуру, в. яку включаються окремі художні, моральні, господарські. твори, і суб'єктивну культуру особистості саме. з такого розрізнення культури виводиться р. зиммелем освітлення всієї, жене їм проблематики. культура в його трактуванні означає саме. синтез суб'єктивного розвитку людини і об'єктивних. духовних цінностей однак тенденція розвитку культури. полягає в тому, що акцент дії. у створенні культури і трактування цінностей. культури переносяться з людей на вдосконалення. і самодостатній розвиток об'єктивної культури тим. самим відбувається уречевлення культури, в той. час як кінцевої і єдиною метою. культурної діяльності повинно бути культивування людини,. тобто створення суб'єктивної культури  поэтому, узнаю как вы считаете!?

0

2

Під суб'єктивною культурою він передбачає досягнуту міру розвитку особистості. Поняття "культивування", застосовуване спочатку до землі, як культивування, обробку грунту, Р. Зиммель поширює на людину, на розвиток його душі. І тут хочеться підкреслити, що культура Р. Зіммеля - не мета, а засіб формування особливого стану людини, відчуває якесь єднання окремих сторін свого існування, гармонії всіх життєвих сил. Тільки людина може бути предметом культури, бо він є єдиним відомим нам істотою, що володіє початковими спонуканням до самоосуществлению. По мірі формування людини, розвиток його душі здійснюється різноманітними способами, у тому числі і через відносини з іншими особистостями, але прилучення до культури відбувається тільки тоді, коли він впускає в себе щось зовнішнє, не властиве йому. При цьому Р. Зиммель поміняє, що зовнішність і об'єктивність не слід розуміти в просторовому сенсі, бо манера поведінки, витонченість смаку в судженнях, моральна тактовність - все це культурні утворення, що роблять індивіда бажаним членом суспільства, через залучення об'єктивного в процес формування суб'єктивної душі. У зв'язку з цим і вимальовується освітлювана їм проблема, зводиться до того, що власне являють собою автономні предмети - світ об'єктивної культури - для розвитку особистості, тобто як культурні цінності.

0

3

Культурна значимість кожного з предметів об'єктивної культури не відповідає тому значенню, яке має той або інший предмет у кожному з рядів, до яких вони примикають, - художньому, господарському і т. д. Наприклад, твір мистецтва розглядається в руслі естетики, історії мистецтва, у той час як його культурна цінність - в рамках абсолютно інших норм і рангів. Культурна значимість об'єкта оцінюється в залежності від його здатності культивувати людини, тобто змінювати його душу, робити його культурним. "Культивированность", згідно Р. Зиммелю, "є душевний стан, але таке, що воно досягається використанням доцільно сформованих об'єктів". Подвійність предметів полягає в тому, що вони можуть відмінно служити яким-небудь приватним цілям, але давати дуже мало для розвитку нашого "Я"; може бути навпаки - вони можуть бути недосконалими і малозначними з речовій або технічної точки зору, але при цьому досягати того, чого потребує все наше єство, - гармонії, яка, за визначенням Р. Зіммеля, розцінюється як таємниче єднання за межами всіх потреб і сил. Мірою культурності предметів стає те, наскільки вони "слугують розвитку нашої внутрішньої тотальності". Встановивши, при якому умови предмети або процеси але своїм змістом можуть підпадати під категорію культурності, Р. Зиммель фіксує досить очевидний парадоксальний факт: "Чим вище звершення в різних областях (звершення перш за все особистісного порядку в мистецтві, релігії, умогляді), тим більше зменшується їх культурна цінність". Це відбувається тому, що культурні досягнення розростаються в самосущие ряди, речі робляться все досконалішими, духовнішим, доцільніше за внутрішньою логікою предметів, проте цей процес не супроводжується таким же культивуванням суб'єктів. І в цьому зв'язку Р. Зиммель формулює інше тлумачення культури, віднесених до суб'єктивної культури.

0

4

Хоча зрозуміло, що суб'єктивна культура не може скластися без об'єктивної культури, все ж об'єктивна і суб'єктивна культури тільки в переносному сенсі є спочатку координованими поняттями, бо тільки суб'єктивна культура є панівною кінцевою метою.

0


Вы здесь » bitok » Пардон » Поняття культура історія культурології навчальні матеріали для студе


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно